سودای معرفت

اردوگاه اینترنتی امام زمان

سودای معرفت

اردوگاه اینترنتی امام زمان

سودای معرفت

فعالیت کردن در فضای مجازی و پاک ماندن در آن تقوای دو چندانی می خواهد

یادمان نرود:
گاهی به گناه به اندازه یک کلیک فاصله داریم

یادمان نرود:
فضای مجازی هم محضر خداست...

نکند که شرمنده شویم...

امان از لحظه غفلت که خدا شاهد است و بس.

گاهی روی مانیتور کامپیوتر بچسبانیم ورود شیطان ممنوع

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

موضوع انشـــــــا!!!

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ

موضوع انشاء :می خواهید چه کاره شوید؟!

  • محمد جواد مبارز

نظرات  (۳)

  • پیام چنانی سرتختی
  • با سلام...
    دوست عزیز منتظر نظرات و راهنماییهای شما در پست جدید وبلاگم هستم...
    یا حق
    با سلام...
    نمیدونم چی بگم...
    خوشم اومد رک حرفتونو زدین....نیومدین...
    بیخیال...

    عذر میخوام این کجای جوگیر بودن بسیجیهارو نشون میده...
    من نفهمیدم...
    البته قصدی ندارم اما اگه عکس آقای روحانی رو میزاشتم خوب بود....
    من نه از سیاست چیزی میدونم نه زیاد واردش میشم...چون هنوز چیز خاصی نمیدوم...
    اگه به نظر شما جو گیر بودن بسیجیهارو میرسونه...
    نمیدونم....
    تاحالا به این قضیه فکر نکرده بودم...
    شاید شما چیزی میدونید و من نه...
    در ضمن با اجازه لینک شدین...

    یا حق...


  • پیام چنانی سرتختی
  • با سلام....
    یه سوال...
    این طرح یعنی موضوع انشا رو میگم طرح خودتونه که گذاشتین....؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی